esmaspäev, 8. oktoober 2012

Autori kommentaar2

Tänud kõikidele lugejatele, oleks tore kui te julgeksite ka arvustada, sest lill õitseb paremini, kui teda aegajalt kasta, et päeva kuumus ja öökülm teda ära ei võtaks. ;)

Mis puutub raamatusse, siis ma kavatsen veel mõned tegelaskujud juurde kirjutada - püüdke minuga kannatlik olla ses suhtes. Varsti ma jõuan sellesse kohta, kus Tiffany isa tapab Tiffany mehe, niiöelda tagurpidi Oidipus. Sest ma tahan kasutada Franciscus Assisi arhetüüpi, kuid ma pean selleni veel teemat arendama, et see hüpe sujuvam oleks. Samuti meeldis mulle Leon Feuchtwangeri "Jefta ja tema tütar" ning Jefta ema arhetüüp, mille ma Tiffany ema peal kavatsen tarvitusele võtta.

Kui kellelgi on häid ideid, siis võtan ma neid rõõmuga kuulda. See raamat pidi sotsiaalse kirjutamise teerajaja olema, et näidata, mida ma mõistan kogukondliku kirjanduse all. Kahjuks pole mu lugejad olnud ülesande kõrgusel, ja pole mind arvustustega toetanud... :(

Kunagi lisan ma ka Kaarnakivi kaardimängu idee, mille ma malet mängides sain. Kui keski on hea anime joonistaja, siis võtku minuga ühendust, ehk teeb koos plaani eestikeelse kaardimängu loomiseks, või peab tõesti MTG ja Yugioh ainsad olema? :S

Praegust leidsin ma tööd Securitases ja kirjutasin neile hümniliku luuletuse. Panen selle siia ka ülesse, et oma rõõmu teiega jagada.

Securitase kaitseinglile ütle!

On õnnis see valvur oma vahitornis,
kes lakkamatus hooles paneb tähele;
käsivars ei väsi, silmad pole mornis:
Securitas - see ingel vihurite tormis.
Iga kaupmees paneb lootuse mehele,
kes sinust väljub - valvur seatud kohale:
Kõik näpumeeste palged vanutab morniks.

refr:
Ole tugev mees - Securitas siis ausees,
kanna oma päeva raskust;
näpumeeste sõrmed
kisu välja kaupmehe taskust!
Nüüd kohta igat valskust,
et tunnistada ametioskust!

Üks kõigile toob kestvat rahu hõisates:
kõik ühele siis väärtust üles kiidavad.
Kas pätid seda unes-ilmsi mõigates,
kui oma pead nad peidaks ära rõigastes
või kartulite vahel tühja viidavad -
Securitas saab kätte viimaks vildakad:
Sa tunned tema ära nende rõivastest!

refr:
Ole tugev mees - Securitas siis ausees...

Kui tahad meite hulka sina kuuluda,
tea, selleks tundma palju tarkust ei pea sa:
Vaid ole ustav; kuulekas ja tuluta -
sa ära näpumehe raha kuluta,
või leida ennast võid sellest peata:
kõik kahtlus, vigadus vaid ülesse teata.
Aus nimi ennast kaugelt kõrgeks kuulutab!

Rõõmu ja rahu teile teie päevadesse, nagu mina praegust tunnen. =)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar